Oleh itu,maka(tetapkanlah kepercayaanmu) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan.(sekali lagi ditegaskan) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran,disertai kemudahan. (AL-INSYIRAAH;5-6)


Tuesday, October 20, 2009

it was nothing but a vicious slander

sedih.sedih kan bile orang reka citer buruk dan busuk pasal kite.sedih kan bile kite langsung tak wat salah.sedih kan bile orang semuaa pandang kite wat dunno tapi kat blakang macammacam cite.sedih kan bile orang semuaa tak nak tau yang betol,yang betol buat tak kisah.

SEDIH AKU BILE KORANG RASE CAM NAK TAMPAR AKU.TGH EPIEPI,AKU WAT SEDIH.GEHEHE.ADA TAKK ?

memanglaa.bile yang tak betol tu lagi bomb dari yang betol.memanglaa.semua nak tau yang d bomb kan ?

giv up.tu hak diorang.tapi please.please jangan cakapcakap belakang.aku tak sukeeeee !hey-bdak-laki-yang-engat-aku-suke-engkau-ke-ape !engat aku lapar ke kat engkau ?[OMG!tak caye ni i yang tulis.awww.laser]and pleaaaase percaye pe yang betol.[actually dak laki tu baek.i yang devil.sungguh !tak tipu !]

ikhlas,
najihah.

harap engkau maafkn aku.okeh papai~ !




.
.
.
note:now i noe why slander is worse than murder.

;}

2 owang mengomel je keje:

йwåя fX on October 20, 2009 at 3:49 AM said...

wut hppens here?. , .

erm ,. ,

ash, . ,?

is it,.,?

najihah. on October 20, 2009 at 5:04 AM said...

nope .
bkn dye .
tade kene ngene eyh nan ash .
juz someone .
menyakitkn ati .

;p