Oleh itu,maka(tetapkanlah kepercayaanmu) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan.(sekali lagi ditegaskan) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran,disertai kemudahan. (AL-INSYIRAAH;5-6)


Friday, August 28, 2009

papai~

salam.
aku da nak balik umah rini.eh eh.silap.hohohoho.
nak balik asrama.hurm.{tiwu skill dye}
ahah.

nway,selasa ni aku trial.wish me all the best.n i will try my best.
takat usaha aku takat tu lah aku dpt nanti.p aku ckp lah awl awl,dont put too much hope on me.
ngeh2.
n aku harap doraemon leh bg aku pnjam pen dye.haha bodoh betul.
nway.leh x?
;p

may Allah crown us with the best of iman,health,wealth n peace of mind.
tata~

3 owang mengomel je keje:

йwåя fX on August 28, 2009 at 11:00 PM said...

lawakk!
Kau - Cute
Kau - Baekk
Kau - Pandai
Kau - Sporting
Kau - Kelakar

ak?
aku - takk tpu!
kui2..

insyaAllah..
konfeem!
boleyh!
caye a!

najihah. on August 29, 2009 at 10:54 PM said...

insya Allah!

йwåя fX on August 29, 2009 at 11:38 PM said...

hampraakk!
bluerk!
grau2!
;p