Oleh itu,maka(tetapkanlah kepercayaanmu) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan.(sekali lagi ditegaskan) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran,disertai kemudahan. (AL-INSYIRAAH;5-6)


Friday, August 28, 2009

tension!!aku tension!!argghh!!

salam.
hehe.saje je menggempakkan suasana.tak tension puunn.malah sedang bahagia.kui2.
KES PERTAMA.eip.aku ada hobi baru.
so,sila layan gamba gamba yang dibawah ini dengan senyuman yang lebar.
hohohohoho!



masih takk paham??nmpakk takk buku buku comel berkaler kaler tuu.
aku tgh kumpul buku buku tuu.ahaha.ceh wat kecoh.

KES KEDUA.baru baru ni aku pegi terawih.{ehem.bukan ria' ea.mmg kne citer pegi terawih.}
then aku terserempak nan sorang budak laki lebey kurang lam 4 yrs old n below lah.
kat tangga.
masya allah.
cute gler!ahaha.
aku senyum kat dye.n dye senyum balik.
n dye punye senyum.haii.kiputnya!then aku pass by dye.
dye tgk aku balik smpai senget kpale.
hehe.i like him.
ble da nak balik,aku x engt plak nk tnye pe name.
aku try cari dye.p x jmpe.
ahaha.
aku citer lah kat mak aku.

aku;mak,td mse kat tangga ji jmpe nan sorang bdak cute.
cute giler.alah.
yang mak tego td tu.
mak ; eh,tu anak kwn mak.

lau ada jodoh aku nan dia.kan best.

5 owang mengomel je keje:

йwåя fX on August 28, 2009 at 8:59 AM said...

e'eh,,
buku tuhh,,
kale itam tuhh,,
waa,,
adek nwar ad bku tuhh,,
kui2,,

"..lau ada jodoh aku nan dia.kan best.."
ehem2..
kamoo sdh bpunye...
ngeh2,,
hrgailah ap yg anda ad,,
sygi die,,
huhu..

Anonymous said...

hek3..
15-4=11...
lau da jodoh en ji..
ekekekekeke..
ade2 jewh..

gudluck trial oke!!

najihah. on August 28, 2009 at 3:59 PM said...

cut!!

eip.owg nk tgk lg muke dye je.blueks!

-------------------------------------

hek10000000

insya ALLAH ill try my best!

йwåя fX on August 28, 2009 at 11:02 PM said...

wat cut>??
no cut!
ad gunting k?
lau xde..
mnx nan doraemon..
suh nobita..
ngeh2!

Anonymous said...

haha~