Oleh itu,maka(tetapkanlah kepercayaanmu) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan.(sekali lagi ditegaskan) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran,disertai kemudahan. (AL-INSYIRAAH;5-6)


Tuesday, August 25, 2009

post mengarut.

salam..da lama aku takk wat post mengarut..
okeyh..nih sal taekwando..
dgn sengetnya aku mengumumkan..aku redbelt..dye lak blackbelt..
dye da masuk pertandingan peringkat kebangsaan lagik..
huehue..very proud!!p lam mase yang samee,,aku rase tcbr dan dcbr..hahak..
dan prasaan itu lebih tebal dari prasaan proud..
ji..kou ni giloss rr..
ptt2nye lah an,,kou takk rasa camtu..
ah..aku mmg giloss..
fine ah..
aku sambung blaja taekwando..
aku sambung,,aku sambung..
eh..
takde takde..
tanak tanak..
aku takut nk pcahkn *pe bnde ntah aku da x engt nme pe* yg berlapis-lapis..
cane lau tgn aku yg terpecah??
diam ah..
cut it!!

7 owang mengomel je keje:

йwåя fX on August 25, 2009 at 4:42 AM said...
This comment has been removed by the author.
йwåя fX on August 25, 2009 at 6:00 AM said...

agakk2 sengal entry nih..
hakhakhak..
bkn agakk2..
dah sengall ponn..
haha..
jap2..
ji redbelt..
ek?
dasat..
nwar brown..
sme a tu an..
ermm..
spe yg blackbelt tuh?
lan?..
haha..
kecik2 dah black!..
leh a protect ji nnt..
;p

najihah. on August 25, 2009 at 8:16 AM said...

hahahhahahaha..
dasat??
takk rr..blom dasat ag tuh..

йwåя fX on August 26, 2009 at 5:53 AM said...

ek?
dhtu ape yangg dasatt dong?
haha

Anonymous said...

nwar,brown??
xde class..
ji,red?
xde class..
lan,black??
lagy xde class..
me??
PINK!!!
yeay!!
jom ar!!
3 against 1..
x tkwt..
haha..
confirm kalah...
=)

najihah. on August 28, 2009 at 8:11 AM said...

kitorang mmg xde class sbb kitorang xprlukn class.kn dah PRO.ahaha.set!jom lwn!

йwåя fX on August 28, 2009 at 9:03 AM said...

amirr,,
caba nmpkk,,
kui2,,
wakenaBEB! tu ponn,,
len dah mukerh,,
hakhak,,
ptt a pink,,
xd graduate,,
kne bg pink,,
bluerk!
;p